Konstantno ste umorni i bez energije? Možda je to zato jer…

Događa li se i vama da jedva preživite najobičniji radni dan jer ste jednostavno iscrpljeni i umorni? Puno je stvari koje mogu biti uzrok tome, pokušat ćemo vam pomoći kako bi se riješili tog problema i ponovno “protrčali” svojim radnim danom.

Spavate li dovoljno?

Znamo, ovo je poprilično očito. Ali razmislite dobro o tome koliko vremena provodite spavajući. Svaka osoba je drugačija i nekome je potrebno više a nekome manje sna. Ako se probudite umorni, vrlo vjerojatno se radi o manjku sna, što može biti slučaj čak i ako ste spavali 8 sati. Svi smo drugačiji i nekome je potrebno čak i 10 sati dok netko drugi savršeno funkcionira sa svega 5 sati sna.

Vježbate li?

Znamo, i ovo ste čuli već sto puta. Ali vjerujte nam, čuli ste zato što je zaista bitan faktor. Tjelovježba poboljšava snagu i izdržljivost, a istraživanja su pokazala da je svega 20 minuta tjelovježbe tri puta tjedno sasvim dovoljno da se osjećate bolje i odmornije.

Pijete li dovoljno tekućine?

I najblaži oblik dehidracije izaziva nagli pad energije, stoga osigurajte svom organizmu dovoljnu količinu tekućine. Idealno probajte piti što više vode ali i biljni čajevi (minimalno ili nikako zaslađeni) su odličan način.

Konzumirate li dovoljno željeza?

Pad razine željeza često je razlog usporenosti, umorna i pada koncentracije. Uključite u vaš jelovnik više hrane koja sadrži željezo – grah, jaja , zeleno lisnato povrće i maslac od kikirikija i praite kako se osjećate.

Puno vremena provodite ispred ekrana (mobitel, računalo, TV i sl.)?

Plavo” svjetlo zaslona može poremetiti vaš prirodni bioritam, stoga pokušajte maksimalno izbjegavati dugo gledanje u ekran prije spavanja. Pokušajte sat vremena prije spavanja prošetati po kvartu, šetnja je blaga rekreacija koja će vašem organizmu pomoći pripremiti se za san.

Košarica
Vaša košarica je prazna.

Dodajte neki od proizvoda u košaricu pa se vidimo ovdje... ;)